JOM LAYAN IKLAN

Monday, June 30, 2014

ATE

Panggilan manja manantu kat ibu mertua tersayang.....
6 bulan bertarung nyawa...

Hari khamis pergi masuk wad... sedih tengok keadaan dia...
Aku peluk cium dia.... dia menangis.... seraya buat isyarat pregnant dan doa... Adik iparku berkata... "Hanim.. she prayed alot for you to pregnant and when you were pregnant...." terus peluk.. " I know ate... i know...." Berderai air mata....
Then dia buat isyarat mintak maaf....... then adik ipar aku pun berkata... "She asks for your forgiveness.... she felt so sorry for eating the nonhalal* food.... she felt so sorry.." ... laju lagi air mata ini... "Ate... it's ok it's ok....... please forgive me....... I love You..... "  Terus baringkan kepala di dada dia... Dada dia berombak laju.... Dadaku menahan sebak.... nak elak badan terhenjut and dia prasan aku nangis.... Kepala aku ditepuk dipegang.... mesin monitoring berbunyi kuat..... "hanim .. hanim.. she got emotional...." Kissed n kissed her again n again....... "Do not cry in front of her..." "Ok Ok Lind.... I have to go... I cant tahan..."

Hari jumaat,,,
pergi lagi......
"Ate.. are u OK?" (buat 2 thumbs up) Tentulah dia tak boleh balas....
"hanim here... hanim here,,," (Dia angguk-angguk)
"OK?"  Menantu sorang nih dah sedih... but trying to cheerkan hati sendiri aku pun buatlah tangan dia ala-ala thumbs up..... Dia senyum.... setelah sekian lama dia tak senyum.....  Terharu.... aku pun kiss dia..... she kept on kissing me.. "Hanim.. I pun dia tak buat macam tu....." Berseloroh.. walapun aku tau keadaan amat sayu... "Nak buat macammana... menantu kesayangan... jangan jealous ya.." Masih kiss and she pouted her mouth... and so I gave a quick lip kiss.... hati masa tu dah macam apa menangis... tp mata control lagi coz tak nak tambahkan lagi suasana yang memang dah pun hiba.......


Hari Ahad..... not good...
Hari Isnin not good.......

*Nonhalal tu bukannya kambing kaki pendek.... tp sup sayur dr kedai tak halal....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...