JOM LAYAN IKLAN

Sunday, October 6, 2013

SAYA TAK MO MAKAN


Suasahnya lah nak bagi LHA makan.... dah lama dia tak makan.... Bagi nasi semua tak nak. PAPA siap masak nak bagi dia makan. 

TP hari ni dia makan lah sikit nasi goreng butter.... Jenuh papa dia bagi makan. I really hope this is just a phase. Anak2 buah yang lain pun dengarnya macam tu jugak.  Yang paling dia suka roti. Tp suka suka dia kat roti makan paling banyak sekeping. Paling untuk masuk perut dia setengah keping...

Dah KUDUT dah anak mummy sowang nih.....

Nasib jugak lah dia nak jugak minum susu. Tapi itu pun susu cam dah kurang....

Nanti nak bagi dia makan lagik nasi goreng tu... dapat 5 suap pun mummy dah hepi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...