JOM LAYAN IKLAN

Saturday, September 28, 2013

ISTERI YANG YOYO DI MEDIA LOLO MOLO

ISTERI MAT YO MEMANG YOYO :D

Aku sendiri tak tau Mat Yo tu saper? Siapa bini dia yang kononnya kerabat diraja (kerabat ni tak hampeh aku rasa tapi dia ni je hampeh. Tak kan lah nak cakap dia ni dari kerabat dayus. Maklumlah... dia nih pun senang-senang boleh kata PakCik nih dayus....

Masa aku kecik2 dulu... kerabat diraja memang tinggi di hati... iyalah.... ketua kepada rakyat... ketua agama Raja/Agong pegang... And biasanya kalau tgk TV Prince charming ker...princess ker... semua yang baik2 dan tak bodoh mahupun dayus.

Siapa Mat Yo nih aku masih tak gugle lagik.  Maklumlah.. perkembangan sukan aku memang tak follow.... (bodoh lah kata bini Mat Yo kat aku pasal tak follow cerita glamor laki dia yang membiarkan si isteri bertindak GANAZ kat orang tua...) Mesti pun dia bengang tgk perangai bini dia nih.... Mmmm terpikir pulak siapa yang dayus kat sini.....

Kesian pulak lah aku rasa kat Mat Yo nih... mesti boleh jatuh lah prestasi main bola.... (Tak apa.. dia dan isteri boleh main netball sama2 nanti).

Tapi PakCik yang dibuli nih sekarang makin femes. Sila lihat kefemesan PakCik ini di sini ..... dekat aja ngan rumah nih... Entah2 PakCik tu tinggal kat Lembah Subang ni aja....

Lagi satu agaknya.... sedara diraja nih mulut pun memang jahat jugak.... masa gugle terjumpa plak cerita nih... tp tak ada lah pun gambar anak raja pandai kaya duit miskin budi bahasa nih.... meh tgk link nih.

Tp PakCik AZMAN MOHD NAYAN nih memang dah glamer....



Semoga Assoliehin menjadi seorang anak yang soleh... dan menghormati orang tua :D
Amiin.
Semoga PakCik nih semakin glemer... dan hidup terbela.  Ada sebab kenapa Allah izinkan perkara ini berlaku.... Allah maha mengetahui.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...