JOM LAYAN IKLAN

Thursday, May 10, 2012

AS-SOLIEHIN DAH DUA BULAN

Assalamualaikum semua.... saya dah 2 bulan...


1st outing... 2nd actually... papa mummy wat celebration kat
kayu ss2 jer.. mummy makan sup kambing papa makan briani :D

CEPATNYA MASA BERLALU

Dah 2 bulan dah dia...
AND Maknanya dah 2 bulan juga abah pergi.....

LIONEL HAKEEM ni ...
Dia tak pandai senyum lagi...
Dia masih nanges kalau mandi....
Kalau kentut pun dia nak nanges jugak....
Berat dah 4 kg lebih kot ...

Mummy papa masing2 ada lagu tersendiri utk Assoliehin...
Kalau mummy cam ni liriknya... musicnya macam2 nursery rhymes biasa aja

Lionel Hakeem Assoliehin....
Dia nak jadik anak yang soleh....
Dia pengganti tok bah dia..
Dia pengubat duka tok mak dia
Dia penawar hati mummy papa dia....

Lionel Hakeem Assoliehin....
Dia nak jadik anak yang soleh...
Dia nak tolong orang
Dia nak jadik tahfiz juga..
Dia nak berjaya dunia akhirat juga...

Lionel Hakeem Assoliehin....
(lirik ikut suka mood masa tu)


Lagu papa plak....

Lionel Hakeem...
Papa's boy..
Papa's little dragon..
Papa's boy....

(dengan action terbang)

ALHAMDULILLAH...
semoga sayang membesar menjadi anak yang soleh
Amiin

5 comments:

yannie bunny said...

mummy, bila blh aunty yani dtg tgk as-soliehin ni? dah 2 bulan umur sy, aunty yani x tgk sy lg. ;)

Hanim Salleh said...

yey!!! untie.. mummy kata meh dtg next week pasal rumah assolirhin dah bersih .. dah tak ada abuk ... assoliehin tunggu eh. kita jimba2 nnt:D

kirana nakia said...

How time flies..
Ready to mass pro the second model kak nem...:)

Hanim Salleh said...

2nd model? hehehehehheeh skali 2nd ngan 3rd model boleh? :D

kirana nakia said...

bole je kak nem..chaiyok chaiyok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...