JOM LAYAN IKLAN

Monday, February 13, 2012

KEMALANGAN LRT


Happened around 10:45 am 14 Feb 2012..(cam reporter plak)... Sambil layan FB terdengar bunyi kuat... pelik pulak style bunyi dia...

Tengok2 LRT eksiden... PRAKKE BARAAAAAAK bunyinya gitu...

LRT 2 coach ngan 4 coach... yang 4 coach agak nampak terjejas jugak tp yg 2 coah tu rasanya cam bahagian tengah tu teruk bagi kedua2 coach....

Rugi lah lagi .........

Mesti lambat sket servis lrt arini....

Daripada..
REPORTER KEPOCHI
Pigeon Hole Firdaus Dáman Ria :D

6 comments:

mag said...

kat mana ni??

Hanim Salleh said...

Depot LRT Kelana Jaya... No one got hurt i guess... coz coach semua cam kosong aja :D

mag said...

sebagai pengguna LRT yang tegar..saya riso jugak..hehe..saya naik dr Tmn Jaya..xjauhla dr Kelana jaya..:D

Hanim Salleh said...

Taman Jaya pun dulu port akk pasak akk dulu duduk ke sek 6. Tren tu dalam masa kurang jam dia dah ok dah... tp memang remuk lah :D

Huszaini Haron said...

nampak dari opis ke? macam tak kuar kat paper jer? kuar kat paper sini jer..

Hanim Salleh said...

Ekekekek...mmg tak keluar mana2 paper... rumah I memang mengadap depot lrt kelana jaya... sebab tu ler menjadi reporter kepochi gitu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...