JOM LAYAN IKLAN

Thursday, January 26, 2012

STUDENTS VISITING ME :D


Cikgu pun sempat posing cam-cam gaya ngan bebudak chomei nih....
Heheheh nasib baik tak terberanak ketawa dan berposing :D
Bersama ...
Syira, Fizah, Shikin, Iman, Atikah

Terima kasih lah kerana sudi visit Cikgu Buyung sorang nih.... Terharu tengok korang korban masa jengok cikgu.  Kesian tengok korang cikgu kena tinggalkan kejap...

Tak apa..kalau ada apa-apa masalah dalam PA silalah jumpa cikgu :D

Terima kasih dearz :D

Terharu cikgu dibuatnya..... Seronok dapat bercakap dan tengok muka korang... kalau tak asyik tatap muka virtual jer... tak pun mamat hencem korea...

2 comments:

yannie bunny said...

syoknya dorg dpt visit mommy SK ;) nnt bila SK dh kluar aunty yani dtg jmpa SK tau. mst SK mcm K-Pop sbb mommy tgk hari2 ;p

kaknem, agak2 akak sempat ke update blog lepas deliver? cmna nk tau SK dh kluar? nnt akak text sy blh? btol2 nk dtg ni ;)

Hanim Salleh said...

Alaaa untie yannie.. SK pun nak jumpa untie hop yannie..
not to worry yannie.. akk akan berblog jugak :D nnt akk pm yanie ..meh join fb akk...hanim salleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...