JOM LAYAN IKLAN

Monday, January 16, 2012

MELAYAN DRAMA KOREA

Sayang is so busy lately...
He was even away on Sunday and came back on Monday 8 am. Kesian Ayah...
He knew that he could not pay extra attention to mummy and was sad for not able to cope with his work load and mummy... he could just hugged mummy while we watched a short drama last Saturday nite ... as if saying that he was sorry.....

Tak apa ayah... we understand... mummy pun bukan nak ayah bawak makan yg canggih2 kat mummy... roti gardenia ngan kaya dah cukup heaven utk mummy dah.... plus bila dah ada maaduu.com... mummy lagi lah layan drama korea :D

So... ini lah cinta mummy buat masa nih...Playful Kiss recommended by Ummie Hanie...
Nak cerita bebanyak pasal cerita nih nanti kekawan blogger nak tgk dah jadik tak besh pulak...

So apa  kata kekawan...jom tengok!!!



2 comments:

yannie bunny said...

kak nem, jgn tgk crita sedih2 yg nangis2 tau. nnt SK ikut penyedih. pastu jgn tgk crita yg jerit2 sgt, nnt SK kuat jerit. xtipu ni. kisah benar. ramai sepupuku begitu. perangai anak ikut crita apa yg dorg menggila tgk masa preggy. hehe ;)

Hanim Salleh said...

criter yg merepek tu akk mmg takut nak tgk... sedey2 kat tv pun cuba elak... masalahnya criter kartun pun akk boleh nanges :D Tapi yannie...cuba tgk cerita nih.... ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...