JOM LAYAN IKLAN

Tuesday, December 13, 2011

WHEN ANOTHER MAN SAID I LOVE YOU ....

Takkan nak kata I luv u too balik kan...? But I did .... and said yes i do as a friend. No longer as a lover ....

Ada orang cinta lama sukar nak dilupakan... apatah lagi kalau cinta tu CINTA AGONG (kononlah). Biasanya cinta pertama :D
Ada orang cinta lama tu hanya persinggahan ... just another phase in one's life.
Ada orang cinta tu cinta monyet.... tak ada makna pun ..... serupa bagi title kawan... cuma kawan nih rajin bawak sembang :D

Semua di atas dah ku  laluinya ..... dengan pahit dan ada juga dengan hepinya :D

A long lost lover came back .... telling me all his life without me. Sedih pulak rasanya .... dugaan antara kita tak ada sesiapa pun yang nak. Siapalah nak go through a torturing love life..... dugaan sedikit tu adat. Tapi kalau hidup hay-wired siapa nak, kan?

(Klik gambor kalau nak dengar lagu)

Last-last.... kena  pakai lagu nih jadik nya ... Usah lepaskan Taufiq Batishah ... pasal susahnya lah nak lepaskan cintu tu pergi.


Then kena pakai pulak lagu  nih.... bila rasanya dah tak ada harapan.... Izinku Pergi ...Kaer


And now dah jadik kenangan cinta silam dah :D




Tapi ... goyah kah rumah tangga ku akan kehadiran ini. Tak InsyaAllah. Sayang kini no.3.  Susah senang semua ditempuh jua. Malah dugaannya lebih pula.  Tengok Sayang nanges ....saket 2 x ICU pulak tu... gado ...ngengada .... ketawa .... No3? Lepas Allah and Rasul :D

So untuk Sayang , ini lagu I untuk U :D

For the rest of my life - maher zain


Insya Allah, Sayang... semoga hidup kita senantiasa diberkati .... I selalu doa untuk Sayang :D



Banyak nak kata untuk insan tersebut ...... tapi cukuplah sekadar tersirat kat sini.  Doa Anim semoga dirimu bahagia :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...