JOM LAYAN IKLAN

Friday, July 23, 2010

SAJAK : AKU BUAT SLIDESHOW

SEKALI LAGI TAHUN INI AKU DIBERI TANGGUNGJAWAB UNTUK BUAT SLIDESHOW....

AKU SUKA SANGAT KERJA INI!!!!!! MEMANG AKU BUAT PENUH PERASAAN!!

KALAU AKU ADA CAMERA DIGITAL YANG LENS ALA MILIK PAPARAZI TU..
MESTI LAGI SRONOK. ..
MEMANG AKU BERCITA-CITA NAK CAMERA TU... BUKANNYA APA... AKU NAK SANGAT RAKAMKAN SENDIRI GAMBAR ANAK DIDIKKU UNTUK TATAPAN....
NAK CAMERA YANG AGAK BAIK KERANA DAPATLAH NANTI AKU BUAT RAKAMAN TERBAIK UNTUK MEREKA.....
GAMBAR CANTIK...
HASIL VIDEO PUN CANTIK. TAK GITU?

UNTUK SLIDESHOW
LEBIH DARIPADA BERRRRRIBU GAMBAR DITELITI.....
LEBIH DARIPADA SEMINGGU LAGU KUDENGAR DAN SETIAP LAGU KU DENGAR LEBIH DARIPADA 50 KALI!!
LEBIH DARIPADA 20 ORANG DIKEJAR......
PULUHAN FB KU SINGGAH ....
BER BLOG2 KULAWATI.....
BERHARI2 DEPAN TEKNOLOGI....
MENGHAYATI SETIAP GAMBAR AGAR TAK TERSALAH PILIH...
AGAR ANAK-ANAKKU SENANG DAN GEMBIRA APABILA MELIHAT GAMBAR MEREKA DIRAKAMKAN

MEMANG AKU SENGAJA
PILIH DAN CUBA ELAK GAMBAR PELAJAR YANG BERULANG...
KALAU BOLEH...
NAK LETAK SEMUA GAMBAR PELAJAR DAN GURU DALAM SLIDESHOW...
CIKGU2 YANG TENGOK PUN TENTU RASA HAPPY...
TERHIBUR

BILA GAMBAR DITETLITI....
AKU HAYATI...
WAJAH-WAJAH PENUH PERASAAN
GEMBIRA.... SEDEH.... TERNANTI-NANTI....
SEMUA GAMBAR MEMBAWA PRASAAN TULEN......
KALAU MUKA SEDIH... HATI PUN MULA IKUT SEDIH...
KALAU MUKA RAKAMAN HAPPY.... AKU PUN HAPPY....
BER POSING-POSING.....
NAK MERAKAMKAN KENANGAN......
AKU ALIRKAN TANGISAN .... IKUT MOOD GAMBAR....
TANGISAN SEDIH :( ...TANGISAN GEMBIRA :D
KUTERSENGIH SENDIRIAN MACAM ORANG GILA :D

BILA GAMBAR DITELITI
AKU PERASAAN....
MANUSIA INI SEMUA SAMA....
TAK NAMPAK PUN ADA MUKA JAHAT KE...
MUKA DENGKI KER.....
SEMUA WAJAH.... SEMUA SAMA......
CANTIK...
KACAK...
BERGAYA...
PENUH KASIH SAYANG....
BERSEMANGAT.......

BILA AKU DENGAR LAGU
AKU TANGKAP LENTOK HAYATI LAGU.....
KALAU LAGU BERNADA SEMANGAT BARA... DENGAN HATI AKU TERBARA-BARA
KALAU LAGU PENUH EMOSI..... TENGOK GAMBAR SAMBIL MENITIS AIR MATA.....

CAMTULAH AKU BILA BUAT SLIDESHOW....
SEMUA UNTUK ANAK-ANAK AKU YANG COMEL2 BELAKA

3 comments:

ikanriang said...

i haven't read this entry yet.
sbb kak nim tulis guna tulisan besar.

tukar plis :(

mJ said...

hang ada bakat gak tulis sajak :)

Hanim Salleh said...

hahahahahah....
nor: besor eh... nnt kecikkan eh...
Haida: sajak merapu pandai ler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...