JOM LAYAN IKLAN

Sunday, October 11, 2009

SPAM EMAIL DARIPADA Mr. Robinson, Donald, Bruno Agogo, dll - bdnld.rbinsn2@earthlink.net

Kalau nak sangat kayap..... contact lah orang-orang nih...
Bruno Agogo and Robinson Donald are scammers!!! Beware!!

From: "Mr. Robinson, Donald"
Sent: Sat, October 10, 2009 10:37:06 AM
Subject: Bekerja sama dengan saya

Bekerja sama dengan saya

Halo!


Sila: merespon dalam bahasa inggris, karena saya tidak bercakap bahasa melayu dan penterjemahan tidak cukup baik


Aku Donald Robinson, Aku Mr. Robinsons Don, auditor general daripada syarikat kewangan empayar Terhad, Inggeris. Dalam perjalanan audit saya, Saya menemukan dana mengambang dalam satu akaun, dikinjunji pada tahun 1990 milik asing yang mati mati tentang tahun 1999. Setiap upaya yang dilakukan untuk menjejaki setiap ahli keluarga atau kerabat telah sejak gagal; oleh kerana itu, Saya berhubungan dengan anda sehingga anda akan berdiri sebagai kerabat terdekat kerana anda menanggung nama belakang yang sama dengan dia. Beliau meninggal tidak meninggalkan waris atau yang akan.

Objektif saya bilangan ialah untuk memindahkan ini Lima belas Juta, Lima ratus ribu dolar Amerika Syarikat daripada akaun Allahyarham untuk yang dipercayai akaun asing di luar negeri. oleh kerana itu, i am mencadangkan bahawa anda diam-diam bekerja sama dengan saya untuk membolehkan anda menyediakan akaun atau membuat akaun bank baru yang akan melayani tujuan menerima dana ini.

Kerana bantuan anda dalam projek ini, saya siap untuk berpisah dengan peratusan yang baik daripada 15, 5 juta dolar amerika serikat.

Selepas melewati almarhum nota dan fail, Saya mendapati bahawa:

(1) Tidak ada yang dikendalikan akaun yang sama sejak tahun 1999
(2) Dia meninggal tanpa waris ataupun AKAN; Oleh kerana itu, wang tersebut telah mengambang.
(3) Tidak ada orang lain tahu tentang akaun ini dan tidak ada ahli waris diketahui.

Jika kita tidak mendakwa wang ini mendesak, itu akan dilepaskan dan kemudian dikonversi menjadi dana syarikat, yang hanya akan menguntungkan para pengarah syarikat saya. Wang ini boleh diluluskan untuk anda secara legal sebagai dengan semua dokumen yang diperlukan kelulusan dalam nama anda. Saya akan memberi anda maklumat lanjut berkaitan dengan beberapa butiran dan juga membimbing anda tentang cara untuk menyerahkan surat permohonan pelepasan dana dalam proses hukum.

Jika anda tertarik dan siap untuk bekerja sama dengan saya, respons dengan maklumat di bawah ini sehingga saya boleh menghantar modalitas proposisi saya. Anda mesti terus proposisi ini benar-benar rahsia, jika anda tertarik untuk bekerja sama dengan saya menjawab dengan maklumat di bawah ini:

Nama lengkap anda:
Nombor Telefon Bimbit anda:
Telefon anda (Pejabat dan Rumah) Nombor:
Faks anda:
Pekerjaan anda:
Umur anda:
Anda Kebangsaan:

Sila: merespon dalam bahasa inggris, karena saya tidak bercakap bahasa melayu dan penterjemahan tidak cukup baik. Saya berharap anda anda respons cepat.

Salam,
Robinsons Don
Juruaudit Jeneral
Imperial Kewangan Firma
Inggeris

Sila: merespon dalam bahasa inggris, karena saya tidak bercakap bahasa melayu dan penterjemahan tidak cukup baik. Saya berharap anda anda respons cepat.

Full View
MY PROPOSAL OF TRUST
From:
DR.BRUNO AGOGO
Add to Contacts
To:

DEAR FRIEND,
MY GREETINGS TO YOU.



FUNDS PROPOSAL.


NOTE: Before you proceed reading this mail,this is true and not one of those mails you see on the internet,i am about to retire and here in Africa service is not adequately rewarded i tell you the gospel truth,hence do not blame me on this,i only need you to help me so that we can smile in future,GOD bless you as you read.

I presume this mail will not be a surprise to you. I am an accountant in the mineral commission department of Ministry of Mines and Energy Ghana and also a member of
contracts awarding committee of this ministry under Ghana government. I got your full information from Chamber of Commerce and industry on foreign business relations here in Accra-Ghana.And i beleived you must be trustworthy and honest main looking at your profile.

Some years ago, Ghana government asked this committee to awards contracts to foreign firms, which I and my colleagues happed to be the head of this committee. With our good position, this contract was over invoiced to the tune of US$10,500,000:00 as a deal to be benefited by the two Members of this committee. Now the contracts value has been paid off to the actual contractors that executed these jobs, all we want now is a trusted foreign partner like you that we shall front with her banking account number to Claim the over inflated sum.

The said funs will be shared within us when it is confirmed into your provided Account in your country by the paying Bank.

NOTE: I know there may be scams and junk mails flying here and there on the internet but certainly, this is not one. Please do not fail to understand that in spite of all that, opportunities of this kind still abound. If you have ever wished or prayed for something good to come your way, now I urge you to take this message seriously and with an open mind.

You could never know. This may be an answer to your prayers. So please give it a benefit of doubt, and withgood faith and trust join me and I am assuring you now that you will never be disappointed. Kindly respond back to me

Sincerely

Dr.Bruno Agogo.
bruno.dr_agogo@live.com (Dr Bruno's exact email address)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...