JOM LAYAN IKLAN

Wednesday, July 1, 2009

RKA DAY AND BLOOD DRIVE

Bala Happy.. Sepanjang hari dia kutuk member dia yang tak derma darah!
Michelle tersengih.... Mmmmm minat dr tu kot
Supporters!! Chong De the first to donate.
Dr Huang... dengan semangatnya... I think he's cute :D
kekawan yang menderma darah... Kak Fari And En Ravi
(Tahun ni kak Fari tak pengsan :D)
THAT'S ME!!!! GRINNING TUNJUK COOL!! TAPI SAKIT JUGAK KENA CUCUK OI!!
(Actually my students were hoping that I cried)


Heheheh semua....

Hari ni bulan dimulakan dengan suasana yang ceria... Untuk hari RKA ni.. hanya 3 ibu bapa sahaja yang hadir... yang lain tu 'lupa' nak bagi parents surat agaknya.... Ada jugak student yang pinjam mak orang... sape lagi kalau tak Bala n Brandon. Pn. Haminder masuk jadik mak depa... kelakor jugak.

Then, after meeting all the parents.. pergi derma darah pulak... Kata doc my blood pressure cantik. "Optimum ni Cikgu!"

Masa derma pulak darah punya lah ramai student yang sibuk-sibuk tgk cikgu dia nie derma darah... JueLiang kata "Teacher.... u hav to donate 3 bags ok..." Sabor jelah JueLiang... Smua student datang siap sibuk2 amik gambor lak tuh... macam lah i ni menteri yang derma darah... Then, masa derma darah plak, darah tak keluar half way... adjust jarum sana sini then baru dia klua...

Kat sekolah tadi ditegur oleh senior asst. "Hanim, kenapa u tak alihkan kereta hari Sabtu. 2 kali I buat announcement sebut no kereta u! Nasib baik I tak paggil nama U!"

Alamak sir... Sori I tak dengar yr announcement... Now only I know that U made the annoucement... No one told me this... I was late to school on saturday... And had forgotten to repark my car...

Macam mana boleh tak dengar... mustahil... 2 kali I buat

Tak caya u pergi sendiri and chek..

OK i'll get someone to check...

(hurt........., high tone... tapi to comfort myself I just laughed...)

Petang plak gi makan kat STG ngan Brandon, Bala n Vanessa.. Best...

Apa yang penting... hari ini happy....

so... enjoy the pics

Pics taken frm F6 blog

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...