JOM LAYAN IKLAN

Friday, July 24, 2009

FERTILITY: 3RD JAB


Hari ini hari yang ketiga ambik Purogen. Dah rasa sakit sikit kat belakang pinggang... tentu pasal tengah nak bertelur nih... KOK KOK KOK KOOOOK!!!

Not only that. I noticed that I have clear dicharge which is heavier than normal. Rasanya discharge cam nie ada bila tengah subur. Mungkin ini rangsangan daripada banyak telur tu kot?
Besides... I tak berapa selera nak makan. Bila nak makan berkobar... Order kat kantin tadi macam lembu nak makan "Amei, nak mee keowteow ngan kerang, ngan udang, ngan telur tau..".
Tapi bila nak makan tak selera lak...

Now... I dah tak minum nescafe.... maklumlah...I ni hantu nescafe... Skang minum soya ajer....

Esok nak buat light exercise. nak pergi Bukit Cerakah ngan anak-anak Mazianna. Join main paintball pun ok gak nih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...