JOM LAYAN IKLAN

Saturday, June 2, 2007

Ekspedisi Gua Gelap








Gua Gelap!!! Kat mana tuh? Kata mana lagi!!! Kat Batu Cave la...
Ada orang ingat, Batu Cave hanya tempat orang Hindu berhala. Tak jugak.... Boleh buat ekspedisi tau!!

Tidak melepaskan peluang ini, aku bawalah sekali adik bongsuku, Adibah. Saja ajer nak lihat dia berseronok ketika cuti ni.. Nak pergi sendiri jangan haraplah... mana ada masa..

Lawatan Persatuan Taekwando dan Lembaga pusat Sumber telah bergabung tenaga untuk menjayakan lawatan ini. Ahli pusat sumber ramai pula yang tidak datang. Marah pulak rasanya. Kesian Kathleen kena kutip semua duit dan dahulukan duit dia sendiri untuk menjayakan lawatan ini. Tempahan awal semuanya telah dibuat dan dibayar. Aku telah mengarahkannya untuk mengutip wang walaupun daripada mereka yang tidak datang tetapi telah memberikan nama. Guru pengiring lawatan ini tak lain dan tak bukan diriku sendiri, Puan Zurina dan Puan Ernice. Puan Liza tak dapat datang kerana sakit perut....

Tempat pertama lawatan adalah ke FRIM di Kepong. Sekejap sahaja di sana. Masuk hutan ni tak lah menarik sangat. Aku ingat ada jugak pacat yang menyinggah tapi seekor pun tak ada. Dah pupus dah agaknya. Sekarang ni barulah aku tahu di FRIM ada air terjun. Nyaman gitu! Diba sampai nak mandi!!! Dia tak nak kluar dari air!!!!

Selepas berada di FRIM kami makan tengah hari di restoran dalam FRIM sendiri. Mahal rasanya pakej makanan tersebut. RM4 seorang! Makan nasi goreng, mee hoon goreng dan karipap aja! Cikgu makan bayar sendiri. Kak Zurina telah bermurah hati untuk belanja makan. Thanks Kak Zu...

Dah kenyang... kami pun berangkatlah ke BVatu Caves.....

mmm..... tak tau dah nak kata camner...
seronok giler...
kita jalan...
baring....
meniarap...
merangkak...
cium tanah...
melompat...
memanjat...
mengharung...
semuanya kami buat!

Tapi mmg best!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...